FIRST LEGO LEAGUE 2021

L’edició d’aquest anys de la FIRST LEGO LEAGUE es va realització en la modalitat on-line on ho vam poder fer des de la nostra escola el passat dissabte 15 de maig.

Els participants d’aquesta edició van ser: L’Eduardo, la Dadá, l’Ángel, en Nico, la Zhanna, la Leyre, en Rayan, l’Hugo i l’Emran. Tots i totes alumnes de 5è de primària.

En aquesta edició el projecte anava relacionat amb l’esport i la salut, a més de la inclusió de totes les persones per tal de fer el nostre barri el més saludable possible.

Aquí teniu el vídeo presentació del nostre projecte. Feu click a la imatge:

El resultat va ser que el Team Escola Guanyalunya s’ho va passar molt bé, vam gaudir d’una experiència única i ho van fer el millor possible.

El torneig estava dividit en 4 parts. La primera on fèiem un petit teatret explicant el perquè del nostre projecte, després el vídeo on expliquem com resoldrem el problema plantejat. Una tercera part explicant el disseny del nostre robot per tal de resoldre les missions i per últim el joc del robot.

Aquesta última part va ser la més emocionant i divertida. Vam fer 3 rondes on vam aconseguir una puntuació de 160 punts.

Finalment el dilluns següent es va fer l’entrega dels premis on vam aconseguir el premi:

ROBOTIX HANDS-ON LEARNING A LES JOVES PROMESES

Estem molt contents del premi i sobretot del treball realitzat durant tot el curs per part, no només d’aquests alumnes, sinó també de la resta de les classes de 5è que han treballat en equip i de forma col·laborativa per fer-lo el millor possible.

Enhorabona als tutors i tutores pel treball realitzat en la preparació del projecte i sobretot a les joves promeses de la robòtica i la programació de la nostra escola.