ESCOLLIM ELS NOMS DE LES CLASSES

Després dels dies d’adaptació i de conèixer i fer-nos amb les nostres respectives aules, P3 A i P3 B vam haver d’escollir el nom de la nostra classe. Aquesta decisió és molt important, ja que serà el nom amb el qual ens identificarem tot el curs i també farem un projecte del que en surti.

Ens vam posar a pensar i vam acordar que estaria bé buscar un nom relacionat amb els animals de granja. Així doncs, nens i nenes de P.3, vam dedicar una estona del matí a parlar dels animals que coneixem i  vam fer una llista a la pissarra. Un altre dia vam visionar-los per la pissarra  digital i vam buscar per internet per veure si ens havíem oblidat d’algun. Deu n’hi do quants animals hi ha a les granges! Finalment un matí vam fer les votacions.

A P3 A va estar molt renyit entre el gos i el gat, però finalment va sortir el gat. Que bé!!! Som la classe dels Gats i les Gatetes!!!

A P3 B estàvem indecisos entre els conills i els ànecs, però a l’últim moment la votació fa fer un gir i els conills van guanyar. Ja tenim aquí la classe dels Conillets i les Conilletes.