Diada de Sant Jordi

A l’Escola hem celebrat la diada de Sant Jordi fent l’entrega de premis dels Jocs Florals tots junts al pati. S’han entregat premis a les millors narracions i obres artístiques tot i que, hi havia molta competència perquè totes eren excel·lents. Durant l’acte ens hem acomiadat de la Tina, la millor cuinera de l’Escola Catalunya.

Després les mestres han representat la llegenda de Sant Jordi fent una obra musical. Ens ha agradat molt!!

I com a cloenda, a la tarda hem fet tallers manuals i creatius de Sant Jordi. Ha estat un dia genial, divertit, espectacular i emocionant.

Article escrit pels nens i nenes de 4t.