Dia de la Pau 23-24

Avui hem celebrat el Dia de la Pau amb tots els nens i nenes de la nostra escola.

Dediquem aquesta jornada a les llengües maternes i a les llengües del món. La llengua és l’instrument més poderós per a la preservació i el desenvolupament de la cultura que tenim. Amb la llengua ens expressem i ens comuniquem.

Per aquest motiu és tan important reconèixer el valor de la diversitat lingüística i cultural de la nostra escola.

Per compartir aquesta riquesa l’alumnat del grup de grans ens regalarà la lectura d’una poesia, on cada vers està en una de les llengües d’alumnes de la nostra escola.

L’activitat que hem fet aquest curs ha estat que cada classe decorés una lletra de la frase “DEMANEM LA PAU AL MÓN”, pintant, dibuixant i fent frases en les diferents llengües amb les quals ens hem expressat avui.

Aquí teniu les fotos de la jornada.