Bones pràctiques 2023

El passat divendres 3 de març la nostra escola va participar en la jornada de bones pràctiques realitzada a la Biblioteca de la Mina anomenada “Tot educació”.

Les diferents escoles i entitats de la ciutat de Sant Adrià van donar a conèixer, per mitjà d’un vídeo o un cartell, una bona pràctica que es dur a terme en els diferents centres.

Nosaltres vam visibilitzar un tastet de la línia d’escola de robòtica i programació que fem des d’infantil fins a 6è.

Per la resta d’entitats i centres educatius, la nostra proposta és una de les que els hi agradaria incorporar.

Aquí teniu el vídeo que vam ensenyar.