4t Visita l’ESMUC

Els nens i nenes de 4t hem anat a visitar l’ESMUC. L’ESMUC és una escola on estudien els nois i noies que volen ser músics. Vam anar en tramvia.

Allà hem pogut veure moltes sales amb diferents instruments com trompetes, violins i fins i tot un arpa!

Seguidament, vam veure una sala de gravacions i enregistraments. En Rubén ens va dir que la Rosalia va estudiar allà. Que guai!

També vam poder veure i escoltar com tocaven un instrument molt antic, el clavicèmbal.

A més a més,  vam poder visitar la biblioteca, que tenia partitures molt grans i l’assaig d’una gran orquestra.

Com la Mireia fa classes de música, va poder tocar una peça de Peer Gynt en un piano de cua, però en acabar la visita,  tots vam tenir l’oportunitat de tocar el piano que hi havia a l’entrada de l’ESMUC.

Si ens voleu veure, feu clic damunt la fotografia.