3a Cursa de la Milla de la Mina

Avui, dijous 30 de març, hem participat els alumnes de 5è i 6è a la cursa de la Milla de la Mina, organitzada pels alumnes de 2º d’ESO de l’Institut Escola de la Mina.

Ha estat una jornada esportiva molt gratificant. Fins i tot hem tornat amb 3 copes. Tani i Lola de 6è A han aconseguit la primera i segona posició respectivament. I en categoria masculina, l’Ezequiel de 5è A s’ha emportat la tercera posició en la cursa de 5è i 6è on hi havia alumnes de diferents escoles.

Agraïm a tota l’organització per convidar-nos i els felicitem per tota la feina feta.

Al següent enllaç trobareu algunes fotos de la jornada.