Avui hem viscut una jornada molt especial dins dels nostres Jocs Olímpics escolars, plena d’esport, emocions i moments compartits en comunitat.
La cursa del matí al riu Besòs ha estat estupenda. Hi ha participat tot l’alumnat de l’escola i s’ha pogut veure com tots els infants s’han esforçat al màxim, animant-se els uns als altres i gaudint d’una activitat esportiva en un entorn tan proper. Ha estat un matí molt bonic, compartit entre alumnat, mestres i famílies, amb un ambient immillorable.
A la tarda hem celebrat la cloenda de la jornada, que també ha anat molt bé. Primer s’han entregat els diplomes a l’alumnat d’educació infantil per la seva participació i, tot seguit, les medalles als guanyadors i guanyadores de les curses del matí. Tots els infants han estat protagonistes d’un dia molt especial.
Després ha estat el torn dels trofeus als països participants. Pel que fa als cursos de cicle mitjà, la classificació ha estat la següent:
4a posició per Txad, 3a posició per Canadà, 2a posició per Equador i, en 1a posició, amb el sumatori de punts dels partits i de les targetes de valors, el grup representant de Fiji.
Tot seguit s’han entregat també els trofeus als països participants de cicle superior. La classificació ha estat: 4a posició per Espanya, 3a posició per Indonèsia, 2a posició per les Illes Cook i, en 1a posició, amb el sumatori dels punts dels partits i de les targetes de valors, el grup representant d’Angola.
Per acabar aquesta jornada tan especial, hem tornat a ballar tots junts el ball inaugural i de cloenda d’aquesta edició dels Jocs Olímpics, “La lluna a l’aigua”. Ha estat un moment molt emotiu que ha posat punt final a un dia ple d’esport, esforç i convivència.
Volem agrair molt especialment a les famílies voluntàries la seva ajuda i implicació, ja que han fet possible que l’organització al riu fos molt més fàcil. També volem donar les gràcies a l’empresa del menjador Tresmes per l’obsequi dels plàtans que l’alumnat ha pogut esmorzar després de la cursa.
Felicitats a tot l’alumnat per l’esforç, les ganes i el gran esperit esportiu que han demostrat. Ha estat una jornada que hem gaudit tots plegats: alumnat, escola i famílies!
En aquest enllaç podeu veure algunes fotografies de la jornada.

