Treballem a 2n “LES EMOCIONS”

A Valors, l’alumnat de segon està descobrint i comprenent diferents emocions: l’alegria, la ràbia, la por, la tristesa, la sorpresa i la calma.

Hem fet activitats creatives com dibuixar la ràbia i l’alegria utilitzant només un color i formes abstractes, explorant com els traços i les línies poden expressar sentiments sense necessitat de dibuixos concrets. També hem creat un autoretrat mostrant una emoció i l’hem presentat a la classe perquè els companys i les companyes l’endevinessin.

Per acabar, hem treballat per parelles dibuixant una emoció per formar entre tots un gran mural col·lectiu. Aquestes activitats ens estan ajudant a reconèixer com ens sentim i a desenvolupar empatia cap als altres.

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>