Medi natural: els éssers vius

Molt bon dia boniques i bonics!??

Avui toca fer un repàs de tot allò que vam treballar de valent al tema de medi natural “ELS ÉSSERS VIUS” i ho farem amb dues activitats diferents:

– Una activitat on s’ha d’escollir la resposta correcta. Quan acabeu l’activitat, us preguntarà si voleu enviar-la a la mestra, si cliqueu allà heu de posar el vostre nom i cognoms i la vostra classe i us demanarà el següent codi 7l21u9m80s ?

– En un full, fer un quadre classificant en organismes unicel•lulars o organismes pluricel•lulars els següents éssers vius: bolet, àguila, bacteri, cedre, falguera, llevat i libèl•lula. Un cop classificats, escriviu a quin regne pertany cada un d’ells.

Però abans de posar-vos mans a la feina, en aquests enllaços trobareu un vídeo i una breu presentació que us ajudaran a fer memòria dels conceptes treballats.

Endavant amb la feina!?

Molts petonets i abraçades per a tothom!???

16 comentaris a “Medi natural: els éssers vius”

  1. Hola Cris! Soc l’iker. He feto l’activitat dels essers vius i vull mandarte-la. Com ho faig? No tinc el teu codi clau. Una abrazada i espero q estiguis bé??

    1. Hola bonic!

      Quina alegria saber de tu! Jo estic bé, espero que tu i la teva família també ho estigueu!

      Per enviar-me la tasca, quan l’has acabada i cliques en “terminado”, et pregunta si li vols enviar a la mestra; selecciones aquesta opció i després de posar el teu nom i curs, et demana el següent codi: 7l21u9m80s. A veure si ara et deixa!

      Molts petonets!!???

    1. Hola Oriol!!

      Com esteu la teva família i tu? Espero que tot vagi bé! ?

      Que estrany que no et surti que no està registrat en liveworksheets… Si pots, prova-ho de nou i, sobretot, un cop cliques en “terminado”, afegeixes el teu nom i el codi 7l21u9m80s, a veure si pots!

      Molts petonets!???

      1. Oriol Fernández luján

        Hola ja ho he aconseguit saps perque no anava abans perque havia ficat una i majuscula i era una l petons !!!!! i ja t’ho he
        enviat. PDF: Com estas? jo estic bé i la meva família també.

        1. Hola bonic!

          Ja he rebut la teva tasca, que bé que hagis pogut fer-la!! ??

          I que feliç em fa llegir que la teva família i tu esteu bé! Jo també estic bé, gràcies per preguntar ?

          Un petó ben fort! ?

  2. Hola María!

    Què tal bonica!?? Espero que estigueu molt bé tu i la teva família ?

    No et deixa enviar-ho a la mestra? Si és així, un cop acabada l’activitat, en comptes de clicar a “enviar respostes a la mestra” (en aquesta opció és quan et demana el codi 7l21u9m80s), clica en “comprovar les meves respostes” i així podràs veure els teus resultats.

    Molts petonets i abraçadades! ???

  3. Hola Cris sóc l’ Isabella.

    Ya he fet la feina de Medi Natural. El problema es que cuan li he donat ha enviar a tu profesora he possat totes les dades i a l’hora de enviar hem posaba que no estaba bé.

    Així que com no em deixava li he donat a corregir mis respuestas.
    He tret un 10/10.

    Molts petons? espero que estigueu bé.

    1. Hola Isabella!!

      Que estrany que algunes persones sí que els hi funcioni i a unes altres no, si el codi és el mateix… Tot un misteri!

      Gràcies per fer la tasca i per compartir el resultat amb mi! Molt bona feina!! ??

      Espero i desitjo que tu i la teva família també estigueu bé, tinc moltes ganes de veure-us!

      Molts petonets i abraçades bonica!???

  4. Claudia Rivas Medina

    Hola Cris! ??
    T’he enviat l’activitat i he fet els exercicis! ?
    Espero que estiguis bé la resta de la quarantena! ?
    Molts petons i una abraçada molt forta!!! ???
    #joemquedoacasa #totanirábé

    1. Hola Claudia!!

      Però quina alegria llegir-te!!?

      Ja he vist que has respòs a l’activitat, moltes gràcies!!

      Espero i desitjo que tu i la teva família estigui molt i molt bé! Jo estic bé, gràcies per preguntar.?

      Una forta abraçada i molts petonets bonica!!???

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut