Cantània: reserva d’entrades

Benvolgudes famílies de 5è,

Un any més, els/les alumnes de 5è participen en el projecte de música CANTÀNIA: actuarem en un concert al Teatre/Auditori de Sant Cugat i cantarem la cantata “Virtual“. Es tracta d’una peça musical composta especialment per a que la cantin alumnes de nombroses escoles de Catalunya. No és una activitat optativa, tots els/les alumnes hi participen, ja que és una activitat que forma part del projecte educatiu de l’escola.

La Cantània es farà el dimecres 20 de maig de 2020 al Teatre Auditori de Sant Cugat (16:30h).

Es tracta d’un espectacle on es coordinen desenes d’escoles i centenars d’infants, per això hi ha diferents aspectes organitzatius que cal tenir en compte: us els farem saber mitjançant tres correus electrònics:

1r correu: reserva d’entrades (aquest correu electrònic)

2n correu: compra d’entrades (del 14  d’abril al 8 de maig)

3r correu: logística i organització per la Cantània.

RESERVA D’ENTRADES. Les famílies podeu anar a veure els vostres fills/es, però necessiteu entrades. L’Auditori de Sant Cugat ens reserva 2 entrades per cada família. Les famílies heu d’indicar abans del dilluns 9 de març quantes entrades voleu. Si es volen més de 2 entrades, cal indicar-ho i, si en sobren, l’Auditori ens ho comunicarà i les famílies en podreu comprar més quan acabi el procés de compra d’entrades de totes les escoles (recordeu que en teniu 2 garantides). El preu de cada entrada és de 8,5€Si alguna família no en vol comprar cap, també ho ha d’indicar al formulari corresponent. Feu clic als següents enllaços per fer la reserva d’entrades. Verifiqueu que entreu a la classe del vostre fill/a

RESERVA ENTRADES 5è A

RESERVA ENTRADES 5è B

Una vegada sapiguem quantes entrades vol comprar cada família, l’Auditori facilitarà a cada alumne/a un codi personal a partir del qual les famílies podreu comprar les entrades a través de la seva pàgina web a partir del xxxx (quan arribi el moment, us enviarem el 2n correu, “compra d’entrades”, on trobareu tota l’explicació del procés de compra). Cal recordar que els nens/es no paguen entrada. El preu de l’autocar de l’alumnat ja s’ha inclòs en el rebut de sortides.

Moltes gràcies per la col·laboració.