A sisè ens visiten nens i nenes de la ESO

Als alumnes de 6è els hi queda poc per començar l’institut, conèixer molts companys i companyes nous i fer amistats que estaran amb ells durant tota la secundària.

Per iniciar aquesta nova etapa amb la tranquil·litat i la seguretat que es necessita, aquesta setmana hem rebut la visita d’exalumnes de l’escola que ja es troben a primer de la ESO.  Ells i elles ens han donat una visió del funcionament de l’institut i han respòs dubtes que els inquieten.

La xerrada va ser molt profitosa i va apropar el món de l’institut als nens i nenes de 6è.

Aquí podreu veure algun moment d’aquesta xerrada.