Celebració Castanyada Famílies – Escola

El passat dia 31 d’octubre es va celebrar la Castanyada a l’Escola d’Almenar amb la presència de les famílies de l’alumnat.

Durant la tarda els diferents cursos des d’I3 fins a 6è varen realitzar una sèrie de danses originàries de diferents països, dins del Projecte Interdisciplinar de les Cultures del Món.

Tota la Comunitat Escolar va poder gaudir d’un dia diferent, després dels balls per seguir les tradicions l’AFA va repartir castanyes i panellets a l’alumnat i a l’entrada de l’Escola les famílies varen poder compartir també unes castanyes i moscatell.

Donar les gràcies també a la mestra de música, la Nerei, per haver preparat aquestes danses a les seves classes de música.

Esperem que us hagi agradat!