TALLER DE PERCUSSIÓ A EDUCACIÓ INFANTIL I A CI. TARDOR 2019

L’alumnat d’educació infantil i de 1r de C I aquesta setmana  de novembre hem realitzat un taller de percussió a càrrec de l’Escola de Música l’ Interpret.
Ens hem endinsat al món de la percussió posant a prova la capacitat per tocar instruments així com també l’oïda i seguir ritmes de diferents cançons conegudes amb uns personatges molt especials que ens han acompanyat al llarg de la sessió.

Amb aquesta activitat, en gran part subvencionada per l’AMPA de l’Escola, hem gaudit tots d’una estona molt divertida fent de percussionistes!

Visca la música!!