Rua Carnestoltes de l’Escola d’Almenar

El passat divendres dia 9 de febrer, l’Escola amb la col·laboració de l’AFA, vàrem muntar una “mini rua” pels voltants dels carrers de l’Escola disfressats amb les consignes que ens va anar manant el Sr. Carnestoltes “Rei dels Poca-soltes”.

Dins del Projecte Interdisciplinari, cada grup classe treballa un país i volíem fer una rua amb els colors d’aquests països que estem treballant: Amèrica, Brasil, França, Mèxic, Argentina, Índia, Canadà, Dinamarca, Holanda, Itàlia, Egipte, Japó i les ciutats de París, Nova York, Los Angeles. Com es va veure, una rua molt diversa i acolorida.

Abans de sortir a les 15:00, l’alumnat de 3r i 4t va llegir el manifest.

El municipal de la Paeria, va anar marcant el pas i l’AFA ens va posar música marxosa, l’alumnat i el professorat de l’Escola anava al ritme i les famílies van poder acompanyar-nos pel recorregut gaudint de l’espectacle. Finalment, ja que el temps va acompanyar vam poder menjar-nos el típic “Coc d’Almenar” gentilesa de l’AFA al pati de l’Escola. Moltes gràcies a tothom per fer possible aquesta RUA!!

Podeu veure un resum al nostre Instagram