PROJECTE  ELS  CUINERS  I CUINERES  DE P-3

Durant el tercer trimestre, els infants de P-3 hem realitzat el projecte dels cuiners i de les cuineres.
Hem començat el projecte amb l’activitat d’impacte que ens ha permès motivar el tema nou. Aquesta, consisteix en anar a la cuina de la nostra escola on la Lídia ens ha rebut per explicar-nos l’ofici de cuinera i ensenyar-nos com és una cuina i quins estris es necessiten per a cuinar.

Hem construït i ampliat els nostres coneixements gràcies a les aportacions que han realitzat els nens i les nenes. Cada infant s’ha encarregat de buscar informació a casa i explicar-la a la resta de companys/es.

Per desenvolupar el projecte hem realitzat moltes activitats, algunes d’elles fent d’autèntics cuiners.

Hem realitzat unes broquetes de fruita fent seriacions, a l’espai matemàtic, que ens hem menjat per esmorzar.

Hem fet, també, un esmorzar saludable acompanyats/es de dues noies del programa Nereu que ens han proposat fer pa amb tomata i menjar-lo per esmorzar. Boníssim!

A la sortida a la “Saidia” hem realitzat un taller de cuiners/es fent pizza casolana.
Entre tots/es hem amassat la massa i hem posat els ingredients. Quin sopar més bo!

Els espais d’aprenentatge han estat ambientats amb la temàtica: oferint activitats motivadores com el treball dels logotips, llistes dels nostres noms (llengua),  fer pizzes per treballar la numeració i seriacions amb fruites (matemàtic), construccions amb productes d’alimentació (esfera i cilindre), fer plats amb plastilina (motricitat fina), jugar a la cuineta, a la nostra pizzeria (joc simbòlic)…



Com a producció final del projecte, hem realitzat dos Stop motion.  Aquest recurs educatiu ens ha permès fer una animació simulant moviment a partir de moltes imatges fixes successives.

Hem realitzat dos Stop Motion que els hem titulat:

  • Anem a dinar!

  • Mengem fruita.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>