Preinscripció 2023-2024

Es poden preinscriure els nens i nenes nascuts l’any 2020 i anteriors. L’alumnat que ja està matriculat al centre no cal fer preinscripció.

Període: del 6 al 20 de març de 2023

Aquest curs totes les sol·licituds són també en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper.

Sol·licitud:  https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/inici/

CONSULTES RELATIVES A LA PREINSCRIPCIÓ: trucant per telèfon al 973 770433 del 6 al 20 de març en horari de 10h a 12h del matí.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sollicitud.
  • El codi de centre de l’Escola d’Almenar és 25007992, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sollicitud o la documentació  fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.
Píndoles multimèdia per ajudar en el procés de preinscripció