Nou logotip de l’Escola d’Almenar

El passat dimecres dia 16 de juny, en reunió de Consell Escolar, vam procedir a triar el nou logotip de l’Escola d’Almenar. Es van presentar propostes per part de l’alumnat, les famílies i les mestres. Del total de les obres presentades es van escollir 4 propostes finalistes que es van sotmetre a votació.

L’elecció va ser molt difícil per la qualitat de les obres presentades.

Per una considerable majoria,  els representants del Consell van estar d’acord en que la proposta  que millor podia representar la nostra escola era l’obra conjunta de:

• Núria Rodríguez , Mestra de música de l’Escola d’Almenar
  • Josep López, Interiorista.

Tot el dossier que acompanyava el logotip va sorprendre a tothom per la seva qualitat i professionalitat.

Els altres 3 finalistes van estar les propostes de: Arantxa Ibarz, Sergi Royo i Clàudia Gràcia.

Volem agrair  molt la  participació en aquesta convocatòria dels 4 finalistes i la participació de molts alumnes que van fer unes propostes molt originals.

Moltes gràcies a tots/es per la feina i el temps que ens heu dedicat.