Llibres i material escolar per al curs 2021 – 2022

material-escolar-para-los-alumnos_1098-3255

Llibres de text

La gestió  dels llibres de text es fa entre l’Escola i l’AFA. Totes les famílies poden adquirir els llibres a través de l’AFA.

Des de fa anys molts dels llibres de text estan socialitzats i totes les famílies que volen poden acollir-se a aquesta modalitat.

Hi ha llibres socialitzats per l’AFA i llibres socialitzats per l’Escola.

Material escolar

La gestió del material escolar i les fotocòpies es pot delegar a l’Escola. Si alguna família vol gestionar el material i fotocòpies del seu fill/a podrà passar per la secretaria del centre per recollir  la llista on consta de forma detallada i explicita tot el necessari al llarg del curs i com gestionar el tema de les fotocòpies i el material comú per a l’alumnat.

Els imports que ha acordat el Consell escolar, per al curs 2021-2022, sobre les aportacions voluntàries de les famílies per material escolar i per activitats complementàries, i també el règim legal, d’acord amb el que s’estableix a la Instrucció 1/2014 de la secretària general, relativa a la gestió econòmica dels centres educatius públics del Departament d’Educació són : 60 € anuals per a Educació Infantil en concepte de material escolar i fotocòpies  i 50€ anuals per a Educació Primària en concepte de material escolar i fotocòpies.