INICI DE LA FORMACIÓ EN CENTRE: MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES

Cada curs, el professorat del centre fa diferents formacions per la millora de la pràctica docent. Aquest any l’escola, entre d’altres coses, vol fer un replantejament de l’aprenentatge de les matemàtiques per fer-ho de una manera més manipulativa i competencial. Per aquest motiu, tot el professorat participa en la formació MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES  per continuar els canvis en la metodologia de l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques.

Els objectius del curs son:

1.Continuar la tasca per millorar la metodologia de les matemàtiques.

2. Proposar pautes per establir rutines d’aula que facilitin l’aprenentatge.

3. Treballar amb el material manipulable per introduir i treballar les diferents blocs de la matemàtica.

4. Valorar la importància del material manipulable per passar del coneixement concret a l’abstracte.

5. Treballar les matemàtiques contextualitzades.

6. Promoure una visió positiva respecte les matemàtiques entre l’alumnat.

7. Fomentar la competència comunicativa amb la promoció del discurs matemàtic a l’aula.