Formació Innovamat

Aquest dissabte l’Equip d’Infantil de l’Escola d’Almenar va assistir a la Jornada de Formació d’Innovamat realitzada a l’Escola Espiga de Lleida. Aquest serà el tercer curs que es fa aquest treball en aquesta nova metodologia, que esperem anar estenent, poc a poc a Primària.

El model pedagògic presentat en aquestes jornades vol fomentar la creativitat, el pensament crític i la capacitat de resolució de problemes, per això pretenem desenvolupar aquesta competència com un dels focus estratègics dins d’aquesta àrea.