Exposició Dones Rurals. Dones de Lleida

Una de les activitats que portem  a terme tots els centres del Pla Educatiu d’Entorn de l’Alt Segrià és la promoció i el foment de la figura de les dones. Com en anys anteriors, les escoles acollim durant uns dies una de les exposicions de l’Institut Català de les Dones, aquest any treballarem les Dones Rurals, Dones de Lleida.

Aquesta exposició recull 68 biografies de dones. L’objectiu és visibilitzar i reivindicar dones del món rural de Lleida que han estat referents per a altres dones i per a les seves comunitats i municipis.

Entre aquestes biografies hi trobareu:

• Algunes dones amb vides internacionals i d’altres amb vides locals.
  • Dones amb vides gairebé anònimes i dones conegudes.
  • Pioneres que han obert camí a altres dones en càrrecs públics, professions…
  • Algunes dones amb estudis i d’altres que no pogueren estudiar.
  • Dones transgressores, valentes i polifacètiques.

Totes tenen en comú que han estat dones importants per a les seves comunitats i per a les organitzacions que les han seleccionat.

Al llarg d’aquesta setmana els diferents grups de l’escola visitaran i treballaran el contingut dels diferents plafons.

El dissabte 21 de maig, dia de portes obertes, tothom que vingui podrà gaudir també d’aquesta exposició.