EQUINOCCCI DE PRIMAVERA

L’equinocci és cadascun dels dos moments de l’any en què el sol passa l’equador celeste. Durant els equinoccis, la nit i el dia tenen la mateixa durada en tot el món, llevat en els pols. La paraula equinocci ve del llatí aequinoctium i significa “igualació amb la nit”.
Si us toca el sol al balcó o entra per la finestra, també podeu fer l’experiment des de casa. Poseu una cadira o un pal d’escombra i cada hora aneu mesurant i marcant l’ombra. Al final del dia, unint tots els punts, ens apareixerà una línia …?

Si ho feu podeu enviar-nos les fotos al correu de l’escola i les penjarem a la web i a Telegram.

Fotos de l’equinocci de primavera del curs passat.

FOTOS DE  L’EQUINOCCI DE PRIMAVERA D’AQUEST CURS.

Les mestres  tenien preparat una activitat per treballar l’equinocci de primavera. Com no ha estat possible fer-ho tots junts a l’escola, l’hem fet a casa i us volem mostrat el resultat.

,

Aprofitem per recomanar-vos aquest vídeo de ciències amb experiments molt fàcils i molt divertits