CENTRE COL·LABORADOR DE LA CAMPANYA POSA’T LA GORRA

Benvolgudes famílies

L’associació de famílies amb nens i nenes amb càncer de Lleida, AFANOC ens va demanar si l’Escola d’Almenar podia participar en la campanya POSA’T LA GORRA!

Per aquest motiu des de dilluns a la secretaria del centre vendrem la gorra commemorativa per a tots els que vulguin col·laborar amb aquesta causa.

Aquesta campanya pretén donar a conèixer el càncer infantil i totes les necessitats que es generen a partir del diagnòstic. Necessitats molt diverses que afecten tant a l’infant o adolescent com a les seves famílies, amics, l’escola…

La festa final de la campanya se celebrarà el diumenge 16 de Febrer a la Seu Vella de Lleida, la qual estarà plena d’activitats, actuacions i moltes sorpreses! La gorra tindrà un cost de 8 euros i permetrà també l’entrada a la festa.

El disseny de la gorra ha anat a càrrec, en aquesta ocasió, de PEPE JEANS.. Enguany la textura del texà ens evoca fortalesa, resistència, joventut i polivalència.

Els fons aconseguits serviran per millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer, millorant les seves condicions a l’hospital i donant suport psicosocial amb tots els programes que es porten a terme des de la Casa dels Xuklis i la delegació de Lleida.