Tertúlies per desenvolupar el pensament crític

El passat 15 d’abril es va iniciar a l’escola, conjuntament amb el CFA Carme Karr un projecte sobre tertúlies per desenvolupar el pensament crític impulsat per aquest centre i la biblioteca del Centre Penitenciari de Lledoners.

Aquest projecte pioner ha consistit en cinc sessions de treball virtual compartit entre aquestes dues escoles i la biblioteca del CP Lledoners amb l’objectiu de consolidar una forma de treball cooperatiu intercentres. A més a més d’aquestes sessions virtuals que es realitzaven els dijous cada quinze dies, s’han realitzat unes sessions prèvies de preparació de l’activitat els dimarts anteriors a la sessió de treball virtual.

Durant aquestes darreres setmanes, s’han tractat diferents temes com el pensar, l’amor, la felicitat, la justícia i la mort i s’han fet reflexions al voltant d’això, ja que, es pretenia utilitzar aquesta activitat pedagògica com una eina per analitzar, interpretar i avaluar la realitat en què vivim promovent l’esperit crític i respectant les opinions de tothom.

Ha estat una activitat i una experiència molt positiva per tothom. Entre tots i totes hem après dels companys i companyes i ens hem enriquit de les opinions i pensaments que hem anat compartint al llarg de totes les sessions.

Moltes gràcies per aquesta experiència.😊