TERTÚLIA AMB LA TRINI

L’últim dia, a l’English Summer Camp 2023, vam tenir una convidada molt especial!! La poetessa Trinidad Lucea va poder compartir de manera virtual la seva obra amb tot l’alumnat.

Com si es tractés d’una exposició, els i les alumnes van poder admirar, com si fos un passeig lliurement per l’aula, les il·lustracions de la Trini que es trobaven disperses per les taules. Així, amb temps i tranquil·litat, cada alumne/a en va triar una i va anotar una frase, paraula, etc. què els havia transmès, el perquè l’havien escollit.

Cada paraula va quedar escrita en un post-it. Posteriorment, vam connectar amb la Trini per videoconferència. L’alumnat va poder explicar el perquè del dibuix a la mateixa autora. A la vegada, la Trini donava el seu punt de vista, l’explicació dels dibuixos, què li havia portat a escriure i dibuixar allò. També vam llegir els seus poemes en castellà i anglès.

Les il·lustracions són del Llibre de la Trini “Mapas”, un viatge per llocs especials.

Va ser una sessió molt especial, no només per tancar la Setmana de Projectes 2023, si no per tancar un curs, etapes personals i professionals. Ens retrobem al setembre amb nous projectes i il·lusions, per poder somiar de nou.

Gràcies Trini!