SETMANA DE PROJECTES: món animal

Durant la Setmana de Projectes que per segon any fem a l’escola de cara a final de curs, hi ha hagut molta varietat. El projecte del Món Animal ha tingut molt d’èxit i l’hem realitzat tant en franja de matí com de tarda. Han estat quatre dies d’activitats molt animals amb convidats molt peluts.

Hem tingut la sort de poder comptar amb les visites de l’associació Alperroverde i del Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya. A més a més, vam tenir a la nostra disposició la maleta del Museu de Ciències Naturals de Barcelona amb l’exposició “Construccions i Constructors”.

Això sí, totes les activitats les hem fetes acompanyats de les dues mascotes del projecte: el Cooper i el Chomsky.

Moltes gràcies a tothom per ajudar-nos a crear un projecte tan bonic i moltes gràcies a l’alumnat per acompanyar-nos durant aquests dies!