Programada INPI

El dia 3 de febrer vam anar a Capellades a la fàbrica de paper. Primer de tot vam aparcar al poble. És un poble que havia tingut moltes fàbriques papereres, però avui en dia només hi ha una. El poble està entre muntanyes i és molt humit Encara que el dia que vam anar feia sol i una temperatura agradable. El poble és petit i molt tranquil, hi havia poca gent pel carrer, els capelladins van ser molt amables amb el tot.
Quan va arribar l’hora vam arribar ben puntuals a la fàbrica i la Susanna ens va rebre molt amablement, seria la nostra guia per la visita. Un dels nostres alumnes explica: Vam anar a la fàbrica de paper on ens van ensenyar: com es van començar fer el paper i també quan es va inventar el paper. Al principi es feia amb tela de roba i després ja van anar avançant la manera de fer el paper. En aquesta fàbrica es va començar fer el paper el 1922 any que es va inaugurar la fàbrica. Ens van ensenyar a fer paper i vam fer paper tots els nois del centre i la veritat era xulo i no va ser tan difícil.
La resta d’alumnat va gaudir molt amb la visita i totes vam acabar amb la nostra quartilla de paper fet a mà!!!