PARTICIPEM A LA TROBADA LITERÀRIA DE LA VERNEDA

Com cada any, l’escola de persones adultes de la Verneda ens ha convidat a participar a la trobada literària que fan amb motiu del Dia de la Dona. Malauradament, aquest any no hem pogut assistir-hi perquè en el mòdul de dones hem estat confinades. Si més no, hem pogut participar amb escrits, el tema era “Les dones i les relacions socials”. Estem encantades d’aportar un granet de sorra i impacients de rebre el recull d’escrits de totes les persones participants.

Gràcies per pensar sempre en nosaltres com a convidades a la Trobada literària de la vostra escola!