Nova secció a la web: TERTÚLIES CIENTÍFIQUES

El passat mes de novembre de 2021 vam tenir una visita molt especial. La Regina, doctora investigadora de la Universitat Rovira i Virgili, va contactar amb l’escola per presentar-nos el projecte “Extended Learning Time IV”. Aquest projecte té com a objectiu apropar la ciència a col·lectius vulnerables per tal de fomentar curiositat i vocació envers aquesta temàtica.

Així doncs, des de l’escola, ens hem sumat a aquest projecte amb l’objectiu d’apropar contingut científic als nostres alumnes. Es realitzarà des dels mòduls 2 i 4.

Estem segures que serà un projecte engrescador, que ens farà pensar i reflexionar i que ens farà sentir que la ciència queda a l’abast de tothom.