JA HEM SOMIAT L’ESCOLA QUE VOLEM!

Ja podem dir ben orgullosos i orgulloses que la Comunitat CFA Artur Martorell ha somiat!

Després d’uns mesos informant sobre la fase del Somni en la que estem immersos i immerses i encoratjar a l’alumnat, als diferents professionals del Centre Penitenciari, al voluntariat intern i extern i a altres simpatitzants de l’escola a dipositar els somnis a una de les tres bústies disperses per Brians 1, ja els tenim aquí!

Els diferents membres del Claustre, animats per la Comissió Comunitat d’Aprenentatge, vam gaudir del moment en què, de manera divertida jugant a la “Bústia Calenta” vam obrir les bústies i vam començar a llegir els somnis recollits. Quin moment!!!!

A hores d’ara, ens trobem treballant classificant els somnis de manera que a partir de ben poquet, vindrà una de les parts més importants: Crearem les Comissions Mixtes de Treball (alumnat i professorat) per fer aquests somnis realitat! Ja us continuarem informant!