Inici curs 21-22

Un any més comencem setembre amb noves il·lusions i projectes. Malauradament hem de repetir la foto del curs passat, aquest tornarà a ser una mica complicat perquè de moment no podem fer ús de la nostra escola però els i les docents ens encarregarem d’apropar la nostra Comunitat d’Aprenentatge als mòduls residencials. Oferirem classes presencials i escola unitària segons les característiques de cada espai. Per sort, sí que podrem aprofitar les aules d’informàtica de l’àrea educativa pels grups de Competic.

Ànims i bon curs 2021-2022!