Dia de la dona post-confinament

L’escola tenia previst unes activitats conjuntes amb els diferents departaments del Mòdul: Arts plàstiques, Biblioteca…  amb motiu del Dia  de la Dona. Malauradament, aquest any no hem pogut perquè el mòdul de dones ha estat confinat. Si més no, hem pogut fer totes les activitats previstes durant la setmana del 28 de març.

Les alumnes han confeccionat un mural amb frases “empoderadores”, s’ha fet un calendari amb els dies internacionals relacionats amb la dona i hem pogut decorar mascaretes amb pintures tèxtils i segells amb el símbol feminista.