Construïm una nau espacial??

Quins són els millors materials per construir una nau espacial? L’alumnat de 4t estem investigant les propietats d’alguns d’ells per poder respondre aquest repte.

El sistema solar

Sabeu que estan construint unes ciutats per viure a Mart? A 4t hem estat investigant els altres planetes del nostre sistema solar per conèixer les seves característiques.

En fumera a les aules

En fumera és un personatge de la mitologia catalana, que a l’escola ens ve a visitar cada any i ens explica perquè té 7 ulls👁️👁️‍🗨️🧿. Resulta ser molt amic del Tió, i vigila a tots els infants per explicar-li després, tot el que ha vist a l’escola. #fumera #escolarocafonda #tradicions #infantil

Hort de 3r i 4t

Avui l’alumnat de 3è i 4t han tret males herbes, han arreglat les feixes i han penjat CD’s decorats per espantar els ocells. Avui han treballat molt i el premi ha sigut trobar-se óssos d’algun animal que estem investigant 👩🏽‍🌾 Molt bona feina nens i nenes!

Xerrada sobre l’adolescència a 5è

Ahir l’alumnat i les famílies de 5è vam assistir a una xerrada realitzada per la Sara, una pediatra de Premià, per tal d’explicar-nos aspectes molt interessants sobre l’adolescènia, ja que és el projecte que estem realitzant a l’aula.
Tots i totes vam aprendre molt i vam poder resoldre totes les preguntes que teníem.
#xerrada#5è#ciclesuperior#projecte#pediatra#salutcat

Fira de Santa Llúcia mitjans

La tradicional arribada del Tió va agradar i il.lusionar molt als nens i nenes de 1r, 2n i 3r, cada dia li donem menjar perquè ens porti molts regals. Per seguir amb un dia rodó vam anar a la fira de Santa Llúcia, on ens van explicar un conte i vam passejar per l’entorn nadalenc.