WE COOK IN ENGLISH!

L’alumnat de 5è ha estat treballant l’elaboració de receptes en anglès i per tal de fer-ho més divertit, motivador tot utilitzant l’anglès i les noves tecnologies, hem creat un llibre digital amb totes les seves receptes.
L’alumant ha escollit diferents formats per realitzar aquestes receptes. Alguns d’ells i d’elles han fet un vídeo mitjançant l’aplicació Flipgrid i d’altres han decidit fer una presentació digital utilitzant el programa Genial.ly o Presentaciones.
Tots i totes han dedicat uns gran esforços per posar en pràctica tots els coneixements adquirits i per demostrar-nos que són uns grans cuiners i cuineres.
Us deixem el llibre digital en el següent enllaç. Esperem que us animeu a fer alguna d’aquestes receptes. Ja veureu quina bona pinta!