Visita dels Diables de Vila-seca

Hola a tots i totes,

Com molts ja sabeu, a la nostra escola fem treball per projectes. A principi de curs, la classe de P4B va escollir el nom de “Diables” i durant tot el curs hem fet una investigació i descoberta de tot el que envolta als DIABLES: roba que porten, música que els acompanya, noms dels diferents personatges, etc.

Avui, com a colenda del projecte, hem convidat a la Colla de Diables a visitar-nos i veure en directe moltes de les coses que ja havíem après prèviament. Gràcies a la Bea, una mare de la nostra classe, ens ha fet d’enllaç i avui han vingut l’Eloi i l’Axel a explicar-nos i ensenyar-nos moltes coses.

Hem aprofitat també per parlar amb el Marc i l’Helena, companys de la nostra escola que formen part de la secció infantil del Ball de Diables de Vila-seca, els hem fet moltes preguntes i ells ens anaven explicant.

Ha sigut una gran experiència veure’ls, escoltar tot el que ens han explicat i escoltar el tabal. I hem aprofitat i hem fet com un correfoc (sense foc) i ens ho hem passat genial.

Moltes gràcies a tots/es per la vostra col·laboració!

Aquí podreu veure fotos i vídeos del dia d’avui