Tasques de Cicle Mitjà per al període de confinament (20-27 març)

Benvolguts/des famílies,

Esperem que estigueu bé i que malgrat les circumstàncies pugueu mantenir l’ànim positiu en família.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, publiquem el document

tasques educatives per a Tercer (20-27 març) i

tasques educatives per a Quart (20-27 març),

així com per a la resta de nivells d’Educació Primària i Educació Infantil, per al període de confinament pel coronavirus.

El Departament d’Educació insisteix que les activitats que els centres proposem per treballar a casa aquests dies han d’estar pensades per mantenir la curiositat per aprendre i treballar de forma autònoma, i en família, temes que puguin ser interessants des del punt de vista educatiu. Atenent aquestes consideracions, hem elaborat un pla de tasques per a cada nivell, que en cap cas seran activitats avaluables.

Insistim en convidar a les famílies a aprofitar determinats recursos educatius i culturals que hi ha a la xarxa o la televisió, i dels que anirem publicant els seus enllaços a l’espai web.

Tanmateix, us animem a entrar a http://www.edu365.cat/ i usar els recursos educatius d’aquest lloc web.

Restem a la vostra disposició per qualsevol consulta al correu e3004979@xtec.cat

Salutacions cordials,

Claustre del professorat de l’Escola Torroja i Miret