Tasques de Cicle Mitjà per al període de confinament (30 març-3 abril)

Benvolguts/des famílies,

Esperem que continueu bé i amb bon ànim.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una proposta d’activitats orientatives

tasques educatives per a Tercer (30 març-3 abril) i

tasques educatives per a Quart (30 març-3 abril),

per l’alumnat de Cicle Mitjà d’Educació Primària per al període del 30 de març al 3 d’abril.

La nostra proposta contempla activitats  per mantenir la curiositat dels infants i per aprendre i treballar de forma autònoma o en família. Aquestes activitats ajudaran a consolidar les competències del nostre cicle.

Insistim en convidar a les famílies a aprofitar determinats recursos educatius i culturals que hi ha a la xarxa o la televisió, i dels que anem publicant els seus enllaços a l’espai web.

Tanmateix, us animem a entrar a http://www.edu365.cat/ i usar els recursos educatius d’aquest lloc web.

Si voleu, podeu enviar-nos e-mails amb fotos, vídeos, escrits… per mantenir el contacte amb les mestres a l’adreça de correu cmitja@torrojaimiret.com   Estarem contents de contestar-vos i resoldre els dubtes o preguntes que tingueu. Podeu posar a l’assumpte el nom i cognom del vostre fill/a.

Restem a la vostra disposició per qualsevol consulta general de l’escola al correu e3004979@xtec.cat

Salutacions cordials,

Claustre del professorat de l’Escola Torroja i Miret