Tasques de Cicle Mitjà per al període de confinament (20-24 abril)

Benvolgudes famílies,

Una setmana més us desitgem que continueu bé de salut.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una nova proposta d’activitats

tasques educatives per a Tercer (20-24 abril) i

tasques educatives per a Quart (20-24 abril)

per l’alumnat de Cicle Mitjà d’Educació Primària per al període del 20 al 24 d’abril de 2020.

La nostra proposta contempla activitats  per mantenir la curiositat dels infants i per aprendre i treballar de forma autònoma o en família. Aquestes activitats ajudaran a consolidar les competències de cada cicle. Insistim en convidar a les famílies a aprofitar determinats recursos educatius i culturals que hi ha a la xarxa o la televisió, i dels que anem publicant els seus enllaços a l’espai web.

Durant aquesta setmana  hi ha diverses propostes per participar de la Diada de Sant Jordi.

Us recordem les adreces de correu de cada cicle per contactar amb el professorat dels vostres fills i filles: cinicial@torrojaimiret.comcmitja@torrojaimiret.com o csuperior@torrojaimiret.com  També s’han creat correus electrònics de cada tutor/a. Estarem contents de contestar-vos i resoldre els dubtes o preguntes que tingueu. Podeu posar a l’assumpte el nom i cognom del vostre fill/a.

Restem a la vostra disposició per qualsevol consulta general de l’escola al correu e3004979@xtec.cat

Salutacions cordials,

Claustre del professorat de l’Escola Torroja i Miret