Tasques de Cicle Inicial per al període de confinament (4-8 maig)

Benvolgudes famílies,

Una setmana més us desitgem que continueu bé de salut.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una nova proposta d’activitats

tasques educatives per a Primer (4-8 maig) i

tasques educatives per a Segon (4-8 maig)

per l’alumnat de Cicle Inicial d’Educació Primària per al període del 4 al 8 de maig de 2020.

La nostra proposta contempla activitats  per mantenir la curiositat dels infants i per aprendre i treballar de forma autònoma o en família. Aquestes activitats ajudaran a consolidar les competències de cada cicle. Insistim en convidar a les famílies a aprofitar determinats recursos educatius i culturals que hi ha a la xarxa o la televisió, i dels que anem publicant els seus enllaços a l’espai web.

Properament cada tutor/a us enviarà una carta informativa de les activitats educatives i de l’avaluació d’aquest tercer trimestre.

Us recordem les adreces de correu de cada cicle per contactar amb el professorat dels vostres fills i filles: cinicial@torrojaimiret.com , cmitja@torrojaimiret.com o csuperior@torrojaimiret.com  També podeu contactar a través dels correus electrònics de cada tutor/a. Estarem contents de contestar-vos i resoldre els dubtes o preguntes que tingueu. Podeu posar a l’assumpte el nom i cognom del vostre fill/a.

Restem a la vostra disposició per qualsevol consulta general de l’escola al correu e3004979@xtec.cat

Salutacions cordials,

Claustre del professorat de l’Escola Torroja i Miret