Els alumnes i les alumnes de p5, 1r i 2n han fet el taller de robòtica musical amb el robot BEE-BOT.
A l’hora de jugar amb l’abella BEE-BOT han utilitzat les paraules: esquerre, dreta, davant, darrere, un, dos, tres i quatre. És a dir, han pogut treballar el llenguatge direccional, els girs i la lateralitat.
Tot això al mateix moment que treballaven els instruments de percussió de fusta, de metall i de membrana, per exemple, la caixa xinesa, les claus, les maraques, el triangle, els cascavells, el pandero i la pandereta. Els alumnes de primer també han treballat el xilòfon, el carilló, els bongos i els cròtals. Els alumnes de 2n han treballat les notes musicals (do, re, mi, fa, sol, la, si i do’).
A continuació, us poso un recull de fotografies on podreu veure tots els infants realitzant l’activitat.
FOTOGRAFIES DELS DIFERENTS GRUPS
Tot seguit, podreu veure fotografies del robot amb el qual hem treballat.
LES TECLES DE LA BEE-BOT