Tercera mobilitat bis (Irlanda-Dublín)

El passat mes de juliol es va dur a terme la tercera mobilitat de formació del nostre projecte Erasmus+ K1.

Dues mestres de la nostra escola, la Rosa Álvarez Saltó i la Núria Borrut Rovira, van realitzar un curs de dues setmanes al Trinity College de Dublín.

La Rosa va participar al curs “English for Teachers (A2,B1)” i la Núria al curs “Activate your English for teaching (B1+,B2)”.

Ambdós cursos tenien com a principal objectiu desenvolupar les habilitats lingüístiques, especialment la seva fluïdesa oral, el vocabulari i la pronunciació.  A més a més, han pogut  incrementar el seu anglès com a mitjà de comunicació a l’aula amb el seu alumnat i en situacions quotidianes. Aquests cursos també els han ajudat a millorar els seu anglès amb la finalitat de poder participar amb major confiança en cursos Erasmus+ K1 o associacions escolars Erasmus+ K2.

Tot això, ho han fet mitjançant diferents classes, tallers i visites a llocs d’interès històric i geogràfic d’Irlanda.

Aquesta mobilitat ha estat una gran oportunitat, no només a nivell personal i professional, sinó també perquè els ha permès conèixer mestres de tota Europa amb els quals han pogut intercanviar experiències pedagògiques i establir contactes per a futurs intercanvis amb escoles europees.

A continuació us deixem un recull de fotografies.