Plurilingual Day a 4t

Els alumnes de Quart vam tenir l’oportunitat de compartir una estona amb les famílies de la classe que parlen altres llengües per celebrar el dia del Plurilingual Day.

La mare de la Noura Ouryamchi ens va ensenyar tradicions del Marroc i vam poder escoltar la seva música i ballar.

La mare del Nathan Cabello ens va explicar un conte en romanès molt interessant ja que ens va fer pensar en possibles finals diferents.

Un familiar de la Sara Sanabria ens va explicar en anglès la importància d’aprendre aquest idioma i després vam poder fer-li moltes preguntes en anglès.

La mare de l’Omar Douaiou ens va explicar amb un powerpoint coses sobre l’Argentina i posteriorment el seu pare ens va ensenyar i explicar un conte en marroquí.

La Victoria Vorobkanych i la seva mare ens van ensenyar fotos d’Ucraïna i la vestimenta típica. Després ens van convidar a berenar unes pastes típiques d’allà.

I finalment els pares del Bruno Rubolino ens van ensenyar cançons italianes del representant d’Eurovisió del 2019.

Va ser un dia genial i enriquidor!

Podeu veure en aquest enllaç les imatges d’aquestes activitats.