P5A ELS ARBRES DEL PATI

Hola famílies! Dimecres van iniciar el projecte de descoberta dels arbres del nostre pati. Com a novetat, explicar-vos que aquest projecte el durerm a terme a partir d’un treball cooperatiu.

Què vol dir treball cooperatiu? Els nens i nenes de la clase ens hem organitzat en grups de treball. Cadascú tenim un paper o rol assignat que nosaltres mateixos hem escollit i consensuat amb la resta dels components del nostre equip. Es tracta de que a partir de la cooperació, del dialeg , del respecte per cadascú de nosaltres, i del treball en equip, siguem capaços d’organitzar-nos per tal de al final, assolir l’objectiu que ens hem proposat: Descobrir els arbres del nostre pati.

En aquesta primera sessió de ” Treball de Camp”, hem fet un recorregut pel pati de la nostra escola, per tal d’observar, dibuixar i ubicar en el  pati, els arbres que més ens han cridat l’atenció.

Us deixem unes imatges i ja us anirem explicant!

Fotos ” Els Arbres del Pati”