L’Escola Verda, present al dia a dia

Al llarg d’aquest curs, des de l’Escola Verda, estem duent a terme diferents iniciatives per fer-nos presents al dia a dia de les alumnes i els alumnes de l’escola.

Cada classe té una caixeta on s’hi guarden alguns contes relacionats amb temàtiques mediambientals. En aquesta caixeta també s’hi guarda la llibreta de Delegats Verds. Per altra banda, cada classe s’ha plantejat petits objectius a complir durant el curs relacionats amb cuidar i millorar el planeta. També estem treballant per a poder participar en altres propostes de compromís mediambiental.

El nostre objectiu principal és que les nenes i nens de l’escola siguin conscients de la importància de cuidar i mantenir el nostre planeta; és per això que, com a Escola Verda, ens hem proposat els següents objectius:
– Fer-nos presents en el dia a dia.
– Tenir un espai on reflexionar i aportar punts de millora.
Comprometre’ns amb el nostre planeta i la nostra societat.
Entendre, cuidar i respectar el planeta, començant pel nostre entorn proper.
– Adquirir bons hàbits de consum sostenible i reciclatge.
– Fer sentir la nostra veu.

De ben segur que ho aconseguirem!