Les ordres de Carnestoltes per al Carnaval!

La setmana del 13 al 17 de febrer celebrarem el carnaval a la nostra escola. I de dilluns a divendres, els infants podran venir a l’escola, seguint les consignes preparades per SM EL REI CARNESTOLTES i les pengem també al mur del Dinantia. A més a més, Dijous Gras farem un bon esmorzar per poder començar el Carnaval com cal.

I divendres a la tarda, tots els nens i nenes de l’escola ens trobarem al pati per celebrar “El Gran Ball de Carnaval”, a ritme de diferents músiques i seguint les coreografies preparades pels mestres de l’escola. Aquest any el rei Carnestoltes ens ha ordenat que la disfressa estigui relacionada amb els contes, pel·licules, còmics… Així, tots els infants de l’escola podran venir vestits amb la disfressa escollida que pot ser reciclada, original, plena de brillants o la mateixa de l’any passat.