Les famílies de 3r ens visiten el dia del Plurilingual Day

El dia del Plurilingual Day, a 3r ens van visitar famílies per donar-nos a conèixer diferents llengües.

A 3r B la mare de l’Adrià Antoñanzas ens ha vingut a explicar un conte en alemany. Ha portat material molt divers i  ens ha ensenyat una mica de vocabulari del conte treballat . Ha estat una activitat on han participat els alumnes de la classe.

La mare de l’Omar ha vingut a recitar-nos un poema en wolof i després ens va cantar una cançó en polar.

La mare de la Basma ens ha vingut a ensenyar l’escriptura en àrab. Ens ha ensenyat com s’escriuen les diferents lletres en aquesta llengua i després ha escrit els noms dels alumnes de la classe.

A 3r A els pares de la Lena ens han ensenyat els colors i els números fins el 10 en serbi acompanyats de música popular.

La mare de la Ane ens ha ensenyat els números i les estacions en euskera. També ens va ensenyar la versió en euskera del “pito pito gorgorito”.

Per finalitzar aquesta jornada de les llengües, la mare de la Riham ens va explicar un conte popular en àrab. A més a més, ens va ensenyar l’alfabet àrab i com s’escrivien els noms dels alumnes de classe.

Hem après molt! Gràcies famílies!

FOTOS 3r B

FOTOS 3r A