La Séquia Major

L’alumnat de 4t hem visitat l’espai natural d’aiguamolls de major diversitat que tenim al nostre voltant: la Séquia Major de la Pineda (Vila-Seca), activitat subvencionada per l’Ajuntament.

Prèviament a la visita, vam treballar a l’escola, el tema amb una monitora que ens va explicar la història i característiques més importants.

Durant la ruta, hem conegut la història i els valors naturals de l’espai. Hem pogut veure rastres d’animals a través de petjades, excrements, plomes i nius, i hem observat ocells amb prismàtics i altres espècies. Així com la variació de flora que té la Séquia.

Ha estat un matí fantàstic ja que ens ho hem passat molt bé i, alhora, hem pres consciència de la importància de cuidar i respectar el medi ambient.

Per veure més fotos feu clic aquí