La nostra perera

Avui volem compartir amb vosaltres una part especial de la nostra escola: la perera. Pot semblar només un arbre més al pati, però és molt més que això. És un testimoni silenciós del pas del temps i de l’aprenentatge que hi ha al seu voltant.

El cicle de vida d’una perera comença amb la pol·linització, iniciant la germinació i el creixement de la planta. Quan l’arbre és prou madur, passa a la fase de floració, on les flors són pol·linitzades, donant lloc al desenvolupament del fruit. Aquest últim passa per diferents etapes fins a la maduració, moment en que les llavors estan llestes per ser repartides i iniciar un nou cicle de vida quan cau al terra.

Ara mateix la perera de la nostra escola està plena de fruits: les peres. Aprofitem aquest moment per parlar del cicle de l’arbre i el creixement dels seus fruits.

Adquirir el valor de la cura i el respecte per la naturalesa és fonamental en la nostra missió educativa. La perera és un record constant que tots som responsables de la cura de l’entorn que ens envolta.

Aprofitem aquesta oportunitat per recordar la importància de connectar amb la natura en el nostre viatge educatiu.