Job Shadowing a França

Dues mestres de la nostra escola, la Mar i la Lourdes, han viatjat finsaquest mes de novembre del 2021 al nord de França, concretament a Hallouin i Torcoing, en la frontera amb Bèlgica, per visitar dues escoles dins del nostre projecte Erasmus +.

Abans del viatge han preparat un vídeo on els nostres alumnes presenten la nostra escola per als nens i nenes francesos. Durant la seva estada han pogut observar i participar en dinàmiques i pràctiques emprades al país veí que de ben segur faran servir al nostre centre. A més han estat rebudes per l’inspector de la zona que els hi ha explicat el funcionament del sistema educatiu a França.

L’experiència ha estat molt profitosa i gràcies als nostres projectes Erasmus el claustre de l’escola podrà continuar formant-se i aprenent en centres d’altres països europeus.